NOWOŚĆ!Już dziś zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter! Zapisz się 

AktualnościInnowacje

Asseco i Medicover Polska usprawnią komunikację z placówkami partnerskimi

Medicover Polska i Asseco Poland rozpoczęły współpracę nad nowym modelem dostarczania świadczeń zdrowotnych. Jego celem jest budowa platformy, która usprawni komunikacji i rozliczenia sieci medycznych z placówkami partnerskimi. Co ważne, będzie ona mogła być wykorzystywana również przez inne sieci, które chciałyby podnieść jakość i efektywność świadczonych usług.

Sprawna obsługa placówek partnerskich przez sieci medyczne

Nowa platforma wprowadzi szereg ułatwień w procesie udzielania świadczeń zdrowotnych. Docelowo sieci, które skorzystają z rozwiązania, będą również mogły za jego pośrednictwem zarządzać elektroniczną dokumentacją medyczną. Przełoży się to na szybszą diagnostykę i dostęp do danych oraz poprawę jakości opieki nad pacjentami.

W dzisiejszym świecie rozwiązania cyfrowe to podstawa jakościowego i sprawnego dostarczania usług medycznych. Także pacjenci coraz chętniej sięgają po aplikacje mobilne, oczekują elektronicznego dostępu do wyników badań czy decydują się na zdalny kontakt z lekarzem. Dzięki nowemu rozwiązaniu pacjenci Medicover Polska będą mieli możliwość wyszukania i zarezerwowania online wizyty lekarskiej nie tylko w naszych centrach medycznych, lecz także w placówkach współpracujących na terenie całego kraju – mówi John Stubbington, COO Healthcare Services, Medicover.

Jest to unikalny projekt, który opiera się na partnerskiej współpracy i nowatorskim podejściu Asseco Poland i Medicover Polska do tworzenia nowych rozwiązań dla służby zdrowia.

Jego realizacja nie tylko zapewni sprawną obsługę placówek partnerskich, lecz także pozwoli na realizację trzech najważniejszych celów, jakie stoją przed służbą zdrowia na całym świecie – czyli podniesienia jakości usług, zwiększenia ich dostępności oraz efektywności ekonomicznej – deklaruje Krzysztof Groyecki, Wiceprezes Zarządu Asseco Poland.

Zakończenie pierwszej fazy projektu planowane jest na koniec 2019 roku, a drugiej – na połowę roku 2020. Rozwiązanie będzie też na bieżąco rozszerzane o nowe funkcjonalności, tak aby jak najlepiej adresowało wyzwania, przed którymi stoi sektora zdrowia, a jednocześnie wyznaczało nowe standardy na rynku opieki medycznej.

Powiązane artykuły
PACJENTAktualności

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend. Czy to zdrowe?

W ostatni weekend października nastąpi zmiana czasu z letniego na zimowy, co oznacza, że zegarki zostaną cofnięte o godzinę. Jak wpływa to…
PACJENTAktualności

Jesteś z Wielkopolski? Możesz sprawdzić, czy jesteś HER2-low

Poznański portal zwrotnikraka.pl, największa baza wiedzy o nowotworach w Polsce, zaprasza pacjentki zmagające się z rakiem piersi oraz ich bliskich na spotkanie…
Co? Gdzie? Kiedy?Aktualności

#Ucho2024, #IEB2024 i #ICHM7

Specjaliści z całego świata przyjechali do Polski, by wymieniać się doświadczeniami i czerpać wiedzę od innych. 15-17 września 2024 roku w Światowym…
Zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *