Cherrypick Games został oficjalnym partnerem National Breast Cancer Foundation, organizacji wspierającej badania raka piersi oraz kobiety walczące z tą chorobą. Warszawskie studio to m.in. autor bardzo popularnej gry „My Hospital” w której gracze zarządzają własną placówką medyczną, a także prowadzą badania nad nowymi lekami.
„Podziwiamy pracę jaką wykonuje Fundacja i jesteśmy dumni, że zostaliśmy jej partnerem. My Hospital to gra w którą grają głównie kobiety i czujemy, że możemy pomóc w wysiłkach dążących do zwiększenia ich świadomości w zakresie badań i profilaktyki” – powiedział prezes Cherrypick Games Marcin Kwaśnica.
Informacja o współpracy z National Breast Cancer Foundation pojawiła się w grze „My Hospital” w którą codziennie gra nawet ponad 160 tys. osób z całego świata.
„Ta współpraca to nie jest dla nas jednorazowa akcja, ale element naszej strategii CSR. Jesteśmy młodą, rosnącą firmą i chcemy w przyszłości angażować się w podobne akcje, a także wykorzystywać nasze gry do wspierania takich, pozytywnych działań” – zaznaczył Marcin Kwaśnica.
„My Hospital” to produkcja w której gracz zarządza własną placówką ochrony zdrowia – buduje oraz urządza gabinety, zatrudnia lekarzy, prowadzi prace badawcze i produkuje lekarstwa. Całość jest lekką produkcją pełną pozytywnego poczucia humoru. Gra, która zadebiutowała w styczniu tego roku podbiła już serca wielu graczy z ponad 200 krajów świata.
Wśród innych znanych tytułów warszawskiej spółki znajdują się m.in. „Touchdown Hero”, który został pobrany przez graczy już 3,3 mln razy, a także „Must Deliver” (1,6 mln pobrań) i „Auctioneer” (1,8 mln pobrań tylko w pierwszym tygodniu).
Założona w 1991 r. przez Janelle Hail, National Breast Cancer Foundation, to jedna z największych organizacji tego typu. Wśród jej partnerów znajdują się firmy z całego świata, w tym takie marki jak m.in.: P&G, Kimberly-Clark, Amazon, Adidas, Ritter Sport, Evian i wiele innych.
We wrześniu Cherrypick Games zakończył Ofertę Publiczną, z której pozyskał na dalszy rozwój 6,21 mln zł. Inwestorzy objęli wszystkie oferowane akcje, a redukcja w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła 91,08%.
W wyniku oferty Spółka została wyceniona na 75,21 mln zł. Jej akcje zadebiutowały na NewConnect 24 listopada.