Już w najbliższy weekend Pałac Kultury i Nauki rozbłyśnie na czerwono sygnalizując w ten sposób oficjalny start Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”, organizowanej przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych.
W tym samym czasie w Kinie „Kinoteka” powstanie „miasteczko kobiet” ze stanowiskami specjalistów, którzy służyć będą wszystkim odwiedzającym radą w zakresie profilaktyki zdrowotnej, medycznej, właściwego odżywiania, ginekologii estetycznej. Dodatkowo każda kobieta, będzie mogła wykonać bezpłatny makijaż.
„To będzie wyjątkowy weekend z Kwiatem Kobiecości. Zapraszam wszystkie kobiety, całe rodziny do warszawskiej Kinoteki i na Plac Defilad. Niech to będzie chwila tylko dla Was i Waszego zdrowia, które jest najważniejsze.” – mówi Ida Karpińska zapraszając na Inaugurację Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”.
Gwiazdy namawiają do przeglądu
W tegoroczną odsłonę akcji zaangażowały się gwiazdy: Katarzyna Żak, Anita Sokołowska, Paulina Chruściel, Anna Kalczyńska a także Ida Karpińska, prezes i założycielka Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości. Tegoroczne hasło kampanii „Wpadnij na przegląd do ginekologa” jest nawiązaniem do koncepcji przeglądu. Skoro dbamy o swoje bezpieczeństwo robiąc coroczny przegląd, to powinnyśmy zadbać również o siebie i nasze życie.
Kolorem przewodnim raka szyjki macicy w Polsce jest czerwony i właśnie na czerwono w dniach 21-22 stycznia podświetlony zostanie Pałac Kultury i Nauki. Działanie to ma na celu zwrócenie uwagi Polek na raka szyjki macicy w Polsce. Nieprzypadkowo, odbędzie się to właśnie w tych dniach, ponieważ właśnie 22 stycznia rozpoczynają się obchody Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy.
Więcej informacji na temat Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa” na stronie: www.kwiatkobiecosci.pl