NOWOŚĆ!Już dziś zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter! Zapisz się 

AktualnościInnowacje

Asseco i Medicover Polska usprawnią komunikację z placówkami partnerskimi

Medicover Polska i Asseco Poland rozpoczęły współpracę nad nowym modelem dostarczania świadczeń zdrowotnych. Jego celem jest budowa platformy, która usprawni komunikacji i rozliczenia sieci medycznych z placówkami partnerskimi. Co ważne, będzie ona mogła być wykorzystywana również przez inne sieci, które chciałyby podnieść jakość i efektywność świadczonych usług.

Sprawna obsługa placówek partnerskich przez sieci medyczne

Nowa platforma wprowadzi szereg ułatwień w procesie udzielania świadczeń zdrowotnych. Docelowo sieci, które skorzystają z rozwiązania, będą również mogły za jego pośrednictwem zarządzać elektroniczną dokumentacją medyczną. Przełoży się to na szybszą diagnostykę i dostęp do danych oraz poprawę jakości opieki nad pacjentami.

W dzisiejszym świecie rozwiązania cyfrowe to podstawa jakościowego i sprawnego dostarczania usług medycznych. Także pacjenci coraz chętniej sięgają po aplikacje mobilne, oczekują elektronicznego dostępu do wyników badań czy decydują się na zdalny kontakt z lekarzem. Dzięki nowemu rozwiązaniu pacjenci Medicover Polska będą mieli możliwość wyszukania i zarezerwowania online wizyty lekarskiej nie tylko w naszych centrach medycznych, lecz także w placówkach współpracujących na terenie całego kraju – mówi John Stubbington, COO Healthcare Services, Medicover.

Jest to unikalny projekt, który opiera się na partnerskiej współpracy i nowatorskim podejściu Asseco Poland i Medicover Polska do tworzenia nowych rozwiązań dla służby zdrowia.

Jego realizacja nie tylko zapewni sprawną obsługę placówek partnerskich, lecz także pozwoli na realizację trzech najważniejszych celów, jakie stoją przed służbą zdrowia na całym świecie – czyli podniesienia jakości usług, zwiększenia ich dostępności oraz efektywności ekonomicznej – deklaruje Krzysztof Groyecki, Wiceprezes Zarządu Asseco Poland.

Zakończenie pierwszej fazy projektu planowane jest na koniec 2019 roku, a drugiej – na połowę roku 2020. Rozwiązanie będzie też na bieżąco rozszerzane o nowe funkcjonalności, tak aby jak najlepiej adresowało wyzwania, przed którymi stoi sektora zdrowia, a jednocześnie wyznaczało nowe standardy na rynku opieki medycznej.

Powiązane artykuły
LEKARZInnowacje

Kolejne innowacyjne badanie w NIO w Gliwicach: immuno-PET

Gliwicki oddział Narodowego Instytutu Onkologii uruchomił pionierskie badanie kliniczne INTROSPECTION, w którym po raz pierwszy w Polsce wykorzystano nowy, wyprodukowany w Instytucie…
AktualnościPACJENT

Różowy Październik i Wąsopad

To kampanie, które każdej jesieni przyciągają uwagę mediów i opinii publicznej. Dla działów HR w organizacjach to szansa, ale także wyzwanie: jak…
PACJENTAktualności

Miała lecieć na maraton do Nowego Jorku. Usłyszała diagnozę

W listopadzie 2023 roku, zaledwie kilka dni przed wylotem na maraton w Nowym Jorku, życie Joanny Dorociak – byłej reprezentantki Polski i…
Zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *