NOWOŚĆ!Już dziś zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter! Zapisz się 

AktualnościCo? Gdzie? Kiedy?

GIF: Reklama Ketonalu Active wprowadza w błąd

GIF nakazał spółce Sandoz Polska zaprzestania emitowania reklamy leku Ketonal Active w trybie natychmiastowym.Zdaniem GIF reklama telewizyjna wprowadza odbiorcę w błąd.

Chodzi o stwierdzenia: „Działa silniej niż najpopularniejsze leki przeciwbólowe” i „Działa silniej”. Także na planszy przed prezentację ww. haseł zamieszczono małą czcionką informację o treści: „25-100 mg ketoprofenu działa silniej niż 400m mg ibuprofenu, 500 mg pareacetamolu, 600-650 mg kwasu acetylosalicylowego, 50-100 mg diklofenaku”. W ocenie GIF przekaz wprowadza widza w błąd, bowiem otrzymuje on informację, że Ketonal Active działa silniej niż inne środki przeciwbólowe, a nie otrzymuje żadnych informacji na temat kryteriów, na podstawie których określono siłę oddziaływania Ketonalu Active oraz przygotowano ranking środków przeciwbólowych.

Źródło: GIF

Powiązane artykuły
LEKARZAktualnościCo? Gdzie? Kiedy?PACJENT

Prof. Henryk Skarżyński odznaczony Orderem Orła Białego

Z okazji Narodowego Święta Niepodległości Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda, podczas uroczystości zorganizowanej w Belwederze wręczył odznaczenia państwowe osobom zasłużonym w służbie…
PACJENTAktualności

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend. Czy to zdrowe?

W ostatni weekend października nastąpi zmiana czasu z letniego na zimowy, co oznacza, że zegarki zostaną cofnięte o godzinę. Jak wpływa to…
PACJENTAktualności

Jesteś z Wielkopolski? Możesz sprawdzić, czy jesteś HER2-low

Poznański portal zwrotnikraka.pl, największa baza wiedzy o nowotworach w Polsce, zaprasza pacjentki zmagające się z rakiem piersi oraz ich bliskich na spotkanie…
Zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter