NOWOŚĆ!Już dziś zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter! Zapisz się 

AktualnościCo? Gdzie? Kiedy?

GIF: Reklama Ketonalu Active wprowadza w błąd

GIF nakazał spółce Sandoz Polska zaprzestania emitowania reklamy leku Ketonal Active w trybie natychmiastowym.Zdaniem GIF reklama telewizyjna wprowadza odbiorcę w błąd.

Chodzi o stwierdzenia: „Działa silniej niż najpopularniejsze leki przeciwbólowe” i „Działa silniej”. Także na planszy przed prezentację ww. haseł zamieszczono małą czcionką informację o treści: „25-100 mg ketoprofenu działa silniej niż 400m mg ibuprofenu, 500 mg pareacetamolu, 600-650 mg kwasu acetylosalicylowego, 50-100 mg diklofenaku”. W ocenie GIF przekaz wprowadza widza w błąd, bowiem otrzymuje on informację, że Ketonal Active działa silniej niż inne środki przeciwbólowe, a nie otrzymuje żadnych informacji na temat kryteriów, na podstawie których określono siłę oddziaływania Ketonalu Active oraz przygotowano ranking środków przeciwbólowych.

Źródło: GIF

Powiązane artykuły
Co? Gdzie? Kiedy?

Testy combo już w poradniach

Dla lekarzy POZ to ogromne ułatwienie w rozpoznaniu infekcji i pewność, że leczenie będzie celowane, a dla pacjentów – oszczędność, bo od…
Aktualności

Ćwicz swoją odporność

Doświadczenia ostatnich lat związane z pandemią koronawirusa zmieniły nasze podejście do kwestii zdrowia. Okazało się, że odporność to coś więcej niż indywidualna…
Co? Gdzie? Kiedy?LEKARZ

Konferencja ORLIAC

Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu będzie organizował konferencję ORLIAC na jesieni 2025.Tymczasem zapraszamy do zapoznania się z ofertą zespołu prof. Marlindy Adham,…
Zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter