NOWOŚĆ!Już dziś zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter! Zapisz się 

AktualnościCo? Gdzie? Kiedy?

GIF: Reklama Ketonalu Active wprowadza w błąd

GIF nakazał spółce Sandoz Polska zaprzestania emitowania reklamy leku Ketonal Active w trybie natychmiastowym.Zdaniem GIF reklama telewizyjna wprowadza odbiorcę w błąd.

Chodzi o stwierdzenia: „Działa silniej niż najpopularniejsze leki przeciwbólowe” i „Działa silniej”. Także na planszy przed prezentację ww. haseł zamieszczono małą czcionką informację o treści: „25-100 mg ketoprofenu działa silniej niż 400m mg ibuprofenu, 500 mg pareacetamolu, 600-650 mg kwasu acetylosalicylowego, 50-100 mg diklofenaku”. W ocenie GIF przekaz wprowadza widza w błąd, bowiem otrzymuje on informację, że Ketonal Active działa silniej niż inne środki przeciwbólowe, a nie otrzymuje żadnych informacji na temat kryteriów, na podstawie których określono siłę oddziaływania Ketonalu Active oraz przygotowano ranking środków przeciwbólowych.

Źródło: GIF

Powiązane artykuły
AktualnościPACJENT

Częste problemy z uszami, nosem i gardłem mogą być zwiastunem innej choroby

Małe dzieci z częstymi problemami z uszami, nosem i gardłem (ENT) mogą być narażone w późniejszym wieku na autyzm lub wysoki poziom…
Co? Gdzie? Kiedy?Aktualności

Zapraszamy na 4. konferencję z cyklu „Nauka dla Społeczeństwa”

25 maja o godz. 18.00 odbyła się 4. konferencja z cyklu „Nauka dla Społeczeństwa”.Tym razem specjaliści ze Światowego Centrum Słuchu przedstawili, jak…
PACJENTAktualności

Sztuczna inteligencja a język migowy

Naukowcy z Barcelona Supercomputing Center – Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) i Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) opracowali narzędzie do tworzenia automatycznych…
Zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter