NOWOŚĆ!Już dziś zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter! Zapisz się 

AktualnościCo? Gdzie? Kiedy?

GIF: Reklama Ketonalu Active wprowadza w błąd

GIF nakazał spółce Sandoz Polska zaprzestania emitowania reklamy leku Ketonal Active w trybie natychmiastowym.Zdaniem GIF reklama telewizyjna wprowadza odbiorcę w błąd.

Chodzi o stwierdzenia: „Działa silniej niż najpopularniejsze leki przeciwbólowe” i „Działa silniej”. Także na planszy przed prezentację ww. haseł zamieszczono małą czcionką informację o treści: „25-100 mg ketoprofenu działa silniej niż 400m mg ibuprofenu, 500 mg pareacetamolu, 600-650 mg kwasu acetylosalicylowego, 50-100 mg diklofenaku”. W ocenie GIF przekaz wprowadza widza w błąd, bowiem otrzymuje on informację, że Ketonal Active działa silniej niż inne środki przeciwbólowe, a nie otrzymuje żadnych informacji na temat kryteriów, na podstawie których określono siłę oddziaływania Ketonalu Active oraz przygotowano ranking środków przeciwbólowych.

Źródło: GIF

Powiązane artykuły
LEKARZCo? Gdzie? Kiedy?

Podskórna amputacja piersi z jednoczasową rekonstrukcją

Zespół chirurgów II Oddziału Chirurgii Onkologicznej, którym kieruje dr n. med. Ryszard Szumniak, przeprowadził pierwszą w Narodowym Instytucie Onkologii w Gliwicach podskórną…
Co? Gdzie? Kiedy?LEKARZ

Warszawa centrum światowej onkologii dziecięcej

St. Jude Global Alliance to jedna z największych i najbardziej prestiżowych inicjatyw na świecie, zrzeszających setki specjalistów i instytucji z całego świata…
Co? Gdzie? Kiedy?Aktualności

13-15 kwietnia 2025: trzy prestiżowe wydarzenia naukowe

W dniach 13-15 kwietnia 2025 roku Warszawa i Kajetany staną się centrum międzynarodowego dialogu naukowego w dziedzinie otorynolaryngologii, audiologii, foniatrii i badań…
Zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter