Już w najbliższy weekend Pałac Kultury i Nauki rozbłyśnie na czerwono sygnalizując w ten sposób oficjalny start Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”, organizowanej przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych.

Startuje VIII odsłona Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”. fot. archiwum
W tym samym czasie w Kinie „Kinoteka” powstanie „miasteczko kobiet” ze stanowiskami specjalistów, którzy służyć będą wszystkim odwiedzającym radą w zakresie profilaktyki zdrowotnej, medycznej, właściwego odżywiania, ginekologii estetycznej. Dodatkowo każda kobieta, będzie mogła wykonać bezpłatny makijaż.
„To będzie wyjątkowy weekend z Kwiatem Kobiecości. Zapraszam wszystkie kobiety, całe rodziny do warszawskiej Kinoteki i na Plac Defilad. Niech to będzie chwila tylko dla Was i Waszego zdrowia, które jest najważniejsze.” – mówi Ida Karpińska zapraszając na Inaugurację Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”.
Gwiazdy namawiają do przeglądu
W tegoroczną odsłonę akcji zaangażowały się gwiazdy: Katarzyna Żak, Anita Sokołowska, Paulina Chruściel, Anna Kalczyńska a także Ida Karpińska, prezes i założycielka Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości. Tegoroczne hasło kampanii „Wpadnij na przegląd do ginekologa” jest nawiązaniem do koncepcji przeglądu. Skoro dbamy o swoje bezpieczeństwo robiąc coroczny przegląd, to powinnyśmy zadbać również o siebie i nasze życie.
Kolorem przewodnim raka szyjki macicy w Polsce jest czerwony i właśnie na czerwono w dniach 21-22 stycznia podświetlony zostanie Pałac Kultury i Nauki. Działanie to ma na celu zwrócenie uwagi Polek na raka szyjki macicy w Polsce. Nieprzypadkowo, odbędzie się to właśnie w tych dniach, ponieważ właśnie 22 stycznia rozpoczynają się obchody Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy.
Więcej informacji na temat Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa” na stronie: www.kwiatkobiecosci.pl