NOWOŚĆ!Już dziś zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter! Zapisz się 

AktualnościCo? Gdzie? Kiedy?

GIF: Reklama Ketonalu Active wprowadza w błąd

GIF nakazał spółce Sandoz Polska zaprzestania emitowania reklamy leku Ketonal Active w trybie natychmiastowym.Zdaniem GIF reklama telewizyjna wprowadza odbiorcę w błąd.

Chodzi o stwierdzenia: „Działa silniej niż najpopularniejsze leki przeciwbólowe” i „Działa silniej”. Także na planszy przed prezentację ww. haseł zamieszczono małą czcionką informację o treści: „25-100 mg ketoprofenu działa silniej niż 400m mg ibuprofenu, 500 mg pareacetamolu, 600-650 mg kwasu acetylosalicylowego, 50-100 mg diklofenaku”. W ocenie GIF przekaz wprowadza widza w błąd, bowiem otrzymuje on informację, że Ketonal Active działa silniej niż inne środki przeciwbólowe, a nie otrzymuje żadnych informacji na temat kryteriów, na podstawie których określono siłę oddziaływania Ketonalu Active oraz przygotowano ranking środków przeciwbólowych.

Źródło: GIF

Powiązane artykuły
AktualnościPACJENT

Różowy Październik i Wąsopad

To kampanie, które każdej jesieni przyciągają uwagę mediów i opinii publicznej. Dla działów HR w organizacjach to szansa, ale także wyzwanie: jak…
PACJENTAktualności

Miała lecieć na maraton do Nowego Jorku. Usłyszała diagnozę

W listopadzie 2023 roku, zaledwie kilka dni przed wylotem na maraton w Nowym Jorku, życie Joanny Dorociak – byłej reprezentantki Polski i…
LEKARZCo? Gdzie? Kiedy?

Nowoczesne terapie onkologiczne zmieniają perspektywę

Przełomowe terapie, które jeszcze niedawno wydawały się odległą przyszłością, dziś realnie zmieniają życie chorych na nowotwory – taki jest główny przekaz czwartej…
Zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter